Laddar
Laddar
Laddar
/wcsstore/CAS/Skydda/Attachment/News/NO/2021/punch-out-img-570px.png

Smidigere bestilling med Punch-Out

2021-04-12
Punch-Out er interaksjonen mellom en leverandørs webshop og en kjøpers innkjøpssystem.

Ved å bruke vår Punch-Out løsning får du en mulighet for deg som kunde til å jobbe i ditt eget innkjøpssystem ved hjelp av skydda.no. Via en lenke du mottar fra oss, går du via innkjøpssystemet ditt til skydda.no og "henter hjem" alle ordrelinjer til ditt eget system - hvor orden fullføres. Det høres sikkert enkelt og praktisk ut?

Slik fungerer punch-out:

  1. Kunden logger på sitt eget innkjøpssystem (SAP, Agresso, Visma, etc) og finner Skydda som leverandør. Via en link du mottar fra oss, går du via innkjøpssystemet ditt videre til skydda.no.
  2. Kunden blir så «punchet-ut» til skydda.no hvor de får opp avtalt sortiment og priser. Siden med lagerstatus og all annen informasjon er «live» og kontinuerlig oppdatert
    Kunden fyller handlevognen – men i stedet for å gå til kassen, returneres (punch-back) handlevognen til kundens innkjøpssystem. 
  3. Etter ditt interne sertifikat  er registrert, sender du bestillingen til oss via EDI eller pdf.
  4. Du unngår registervedlikehold, vedlikehold av artikkelinformasjon og prislister. Informasjon som lagerstatus og pris er i «real time».
  5.  Full kontroll på kostnader og fakturaflyt med elektroniske bestillinger.
  6. Mulighet for å tilpasse et kundeunikt sortiment på skydda.no.

Tilkobling til e-handel via OCI


Vi bruker OCI-standarden og tilpasser inngangsverdier til Skyddas e-handel og utgangsverdier tilbake til "Punch-Out systemet." Den tilkoblende brukeren er logget på som en generisk bruker fra en rulleliste. Når du er ferdig med økten, tilbakestilles brukeren du var på, og gjeldende handlekurv tømmes.

Høres det bra ut? 


Ta kontakt med oss så forteller vi deg mer.