- 2025
- 2024
-
- April 2024
- September 2024
- Januar 2024
-
- Opplev kraften i håndverk med Volcom vernesko
- Oppdag L.Bradors vårnyheter - bla i nyhetskatalogen
- Lagermedarbeider Terez: Sverger til lag-på-lag bekledning fra L.Brador
- - Nye HMS-regler er bra for helsa, lommeboka og omdømmet
- Økende interesse for kvalitetsklær blant håndverkere
- Bruk sunn fornuft og rett utstyr: -Slik måker du trygt i vinter
- Suprabeams hodelykt vinner pris
- Mars 2024
- Februar 2024
- Juni 2024
- August 2024
- November 2024
- Oktober 2024
- Mai 2024
- Desember 2024
- 2023
-
- November 2023
-
- Hjemmetjenesten fikk jakkegave: - En glede å kunne gi bort varme til jul
- Sikker Smøring etter Fluorforbud: Skydda Norges Eksperttips for Helse og Miljø
- Benedikte byttet ut læreryrket med tømrerfag:
- – Bytt filter og bruk maske
- Slik holder du deg varm på jobben i vinter
- Neumann i Tromsø: Ringer inn til HMS-skole hver tirsdag
- Oktober 2023
- September 2023
- April 2023
- August 2023
- Juli 2023
- Juni 2023
- Mai 2023
- Mars 2023
- Februar 2023
- Januar 2023
- 2022
- 2021
-
- Mai-21
- Juni-21
- Juli-2021
- August-2021
- September-2021
- Oktober-2021
- November-2021
-
- Kle deg riktig med 3-lags prinsippet
- Innovativ industrihjelm utstyrt med integrert MIPS-teknologi
- Victoria (24) jobber som prosessoperatør: - Ikke mange tror meg når jeg sier hva jeg driver med.
- Viktig råd før vintersesongen: Slik blir du trygg i smørebua
- Nyhet hos Skydda! CleanAIR en ny leverandør av åndedrettsvern.
- Desmeber-2021
- NY STANDARD FOR FALLSIKRING: Dette må du gjøre for å arbeide trygt i høyden
- Smidigere bestilling med Punch-Out
- Dette gjør du ved brannulykke på jobb
- Zekler Sonic hørselvern med streaming: Ut med farlig støy- inn med best lyd
- Zekler Sonic hørselvern: Ut med farlig støy- inn med best lyd
- På go´fot med jobbhelsa
- Ervik Havfiske tar i bruk Zeklers nye og unike vernehjelm
- Skydda blir offisiell smittevernleverandør til Ski-NM 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
Skydda Norge scorer høyt på kundetilfredshet
- Et så positiv resultat på kundeundersøkelsen er naturligvis av stor betydning for oss, sier daglig leder Vegard Aune.
Bilde: Salgssjef Jan Asle Espeland.
Skydda Norge, ledende leverandør på HMS og personlig verneutstyr, har mange fornøyde kunder. Det kommer fram i en undersøkelse gjennomført i april 2022. Her fikk flere av Skyddas største kunder anledning til å gi tilbakemelding om hvordan de opplever bedriftens tjenester og løsninger.
Resultatet viser blant annet at 8 av 10 gir toppscore på kundesenteret til Skydda. Kundene er særdeles tilfreds med kompetansen på kundesenteret, og det blir trukket fram den positive kundeopplevelsen, tilgjengeligheten og det faktum at det er enkelt å bestille.
Takknemlig
Skydda scorer også høyt på spørsmålet “Hvor fornøyde er dere med Skydda i sin helhet?”. Hele 95 prosent gir toppscore eller nest høyeste score.
På en skala fra 1-5, der 1 er “svært misfornøyd” og 5 er “svært fornøyd”, gir 54 prosent karakteren 5 (svært fornøyd), mens 41 velger nest høyeste score og karakter 4.
- Et så positiv resultat på kundeundersøkelsen er naturligvis av stor betydning for oss. Vi er svært takknemlig for disse tilbakemeldingene. Dette viser at vi i Skydda har en lidenskap for den jobben vi gjør, og at vi besitter stor kunnskap innen det vi driver med, sier daglig leder Vegard Aune.
Kontinuerlig arbeid
Skydda-sjefen sier det er et systematisk og målrettet arbeid som ligger til grunn for den høye kundetilfredsheten, men de har overhodet ingen planer om å hvile på laurbærene.
Det finnes områder de ønsker å jobbe enda mer med, for å styrke kundeopplevelsen ytterligere.
- Denne undersøkelsen viser at vi er gode på mye, samtidig som det alltid er noe å strekke seg etter. Det å hele tiden kunne bli bedre, er det morsomste med jobben vi har.
Aune mener det er flere faktorer som er avgjørende for at kundene blir fornøyd.
- Det er viktig å ha lidenskap for jobben og at du kan det du driver med. Vi i Skydda er opptatt av å alltid møte kunden med et smil, vise forståelse og alltid gi tilbakemelding, sier han.
- Tidligere kundeundersøkelser har også vist at våre kunder er godt fornøyde med Skydda, og det er viktig for oss å ta tak i konkrete tilbakemeldinger om forbedringer, avslutter Vegard Aune.
VEGARD AUNE: Daglig leder i Skydda Norge.