Skedsmo bud & vare ønsker å være en foregangsbedrift innen bud- og transporttjenester. De har en moderne bilpark som passer de fleste oppdrag. En kombinasjon mellom moderne teknologi og lang erfaring gjør de raske og sterke. De har ca 90 biler – små varebiler, store varebiler, 8–21 palleplassers lastebiler, flakbiler, kranbiler fra 17–85 tonn/meter og vogntog med 33 palleplasser. Bedriften har biler som kjører fast til blant annet Stavanger, Bergen, Trondheim, Lillehammer, Hamar, Gjøvik og Kristiansund. De er leverer også daglig i store deler av det sentrale Østlandet.
"-Med denne plattformen kan Skydda gjennom
personlig rådgivning skreddersy tilgangen
til produkter og tjenester helt etter kundenes individuelle behov."- Svein-Arne Trøen
Skydda Norge er en av landets ledende leverandør innen arbeidsklær, HMS og personlig verneutstyr. I år lanserte bedriften sine nye nettsider skydda.no.
Nye skydda.no er designet for å effektivisere innkjøp og administrasjon. Bedrifter finner all informasjonen de trenger om arbeidsklær og personlig verneutstyr, de kan gjennom opplæring skaffe seg nødvendig kompetanse og spore opp utgåtte produkter.
At det virker, kan partner og markedssjef Svein-Arne Trøen i transportfirmaet Skedsmo Bud og Vare AS på Jessheim skrive under på:
- Vi inngikk en avtale med Skydda rundt nyttår om lå kjøpe arbeidsklær av dem. Med over 100 ansatte er det alltid noen som har behov for nye sko eller nye arbeidstøy. Og e-handels plattformen skydda.no har virkelig levd opp til forventningene, sier Trøen.
Foto: Skedsmo bud og vare.
Han trekker frem hvor enkelt og fleksibelt det er å bestille på nettsiden, og poengterer også at leveransene kommer raskt.
- Var netthandelplattformen et avgjørende argument for dere da dere valgte Skydda som leverandør?
- Egentlig ikke. Vi hadde liten kjennskap til at skydda.no skulle videreutvikles, og valgte å bytte til Skydda først og fremst på grunn av service og kvaliteten på produktene. Men plattformen fungerer veldig bra, og har i ettertid vist seg som en kjempebonus for oss som kunde, fastslår Svein-Arne Trøen.
E-commerce ansvarlig Ruth Avila i Skydda Norge er glad, men ikke overrasket, over den positive tilbakemeldingen fra Skyddas ferske kunde.
Foto: Ruth Elizabeth Gjernes Avila, E-commerce ansvarlig i Skydda Norge AS.
- Hovedfokuset er å løse kundenes spesifikke behov, ved å finne de løsninger, produkter og tjenester som gjør dette på en best mulig måte. Den største fordelen for kundene er at de kan få skreddersydd sortimentet helt etter egen bedrift. At kundene nå finner alt dette på en og samme plattform, har ikke vært mulig tidligere, forteller Ruth.
________________________________________________________________________________________
Tekst: Goodwill Foto: Skedsmo bud & vare
.
Følg oss på sosiale medier: